Ostrzegam, jestem zakręcony :)

Mój świat - lost in time

Jak przygotować się do maratonu?
admin 24.09.2020

Polecane: Dobra redakcja tekstu

Wiesz, jak to jest osiągnąć coś niesamowitego i nie możesz się doczekać, aby podzielić się tym z rodziną i przyjaciółmi? Dokładnie to zrobiliśmy, zaczynając trenować do maratonu mężczyzn. Zaczęliśmy regularnie trenować iz czasem zgromadziliśmy wystarczająco dużo doświadczenia, aby zakwalifikować się do szkolenia na poziomie elitarnym.

W dzisiejszych czasach możemy biegać wyczynowo latem, a zimą nawet w nocy. Latem można przebiec długie dystanse maratońskie. Zimą można przebiec maratony do 100 km. Szkolenia letnie i zimowe są bardzo wymagające. Latem nie można schudnąć; zimą jest jeszcze trudniej.

Więc co cię przyspiesza, a co spowalnia? Czy przestrzegasz diety lub trenujesz samotnie? Utrata masy mięśniowej podczas diety lub treningu? Czy Twoje treningi stają się trudniejsze? Czy Twoje stopy są bose i ocierają się o chodnik? W takim razie zdecydowanie powinieneś zacząć przestrzegać diety.

Istnieje wiele różnych diet, które często kolidują ze sobą lub są całkowicie niezgodne z potrzebami danej osoby. Można się w tym naprawdę zgubić. W rzeczywistości istnieje tak wiele odmian, że trudno jest wiedzieć, od czego zacząć. A więc zacznijmy. .

Najpopularniejsze rodzaje diet w Polsce. Sprawdź naszą listę i zobacz, czy jakakolwiek dieta przeszła Ci przez nos.

Diety to obecnie gorący temat w mediach. Prawdopodobnie nie ma osoby, która nie byłaby na żadnej diecie w swoim życiu. W tym poście chciałbym przedstawić Wam najpopularniejsze rodzaje diet w naszym kraju.

1. Dieta paleo.

Dieta paleo pojawiła się na naszym rynku nieoczekiwanie i od razu zyskała wielu zwolenników. Ogólnie rzecz biorąc, dieta ta obejmuje tylko jedzenie nieprzetworzonej żywności. Jemy tylko to, co mogli zjeść nasi przodkowie. Zwolennicy tego wyboru argumentują, że organizm ludzki nie jest przystosowany do ewolucji produktów przetworzonych. Produkty pożądane w tej diecie to warzywa, owoce, grzyby, ryby. mięso, jajka, orzechy. Warto zaznaczyć, że dieta paleo to nie tylko odżywianie. Zaleca się również zmianę stylu życia, gdzie ważny jest odpowiedni sen, rezygnacja z szybkiego trybu życia, minimalizmu i nie tylko.

2. Dieta ketogeniczna.

Ta dieta staje się coraz bardziej popularna w naszym społeczeństwie. Jest to dieta, w której ograniczamy węglowodany do minimum, a dieta oparta jest na produktach wysokotłuszczowych. Zaleca się, aby 10% kalorii dostarczać w postaci węglowodanów, 20% w postaci białka i 70% w postaci tłuszczu. Z powodu tej zmiany w odżywianiu organizm wytwarza ciała ketonowe. Organizm czerpie energię z tłuszczów, a nie z węglowodanów. Dieta ta staje się coraz bardziej popularna, ponieważ ludzie stają się coraz bardziej świadomi negatywnego wpływu spożycia węglowodanów na ich zdrowie. Warto jednak zaznaczyć, że jest to bardzo restrykcyjna dieta, którą bardzo trudno jest przestrzegać.

3. Dieta FODMAP.

Ostatnią dietą na mojej liście jest dieta FODMAP. Dieta ta została początkowo stworzona z myślą o osobach z problemami żołądkowo-jelitowymi, zespołem jelita drażliwego, uporczywymi bólami brzucha itp. Obecnie dietę tę stosują osoby, które chcą pozbyć się uczucia ciężkości w jamie brzusznej, problemów jelitowych lub po prostu chcą czuć lekkie i zdrowe. Potrzebujemy około 2 miesięcy, aby osiągnąć ten punkt. Teraz najważniejsze pytanie brzmi: co należy zrobić, aby dojść do tego punktu? Przede wszystkim musimy wykluczyć z diety wszelkie źródła węglowodanów, takie jak zboża. Nie należy spożywać roślin strączkowych, produktów mlecznych, warzyw krzyżowych i cebulowych.

Jesteś zmęczony, przepracowany, nie masz czasu dla siebie. Jeśli ćwiczysz, tylko z wózkiem i dzieckiem w dłoni. Pomyśl o tym, pielęgnację dziecka możesz połączyć z ćwiczeniami, które wyszczuplą Twoją sylwetkę. Jak to zrobić? To bardzo proste - ćwicząc na siłowni na świeżym powietrzu, na świeżym powietrzu.

Jak połączyć zewnętrzną siłownię z opieką nad dziećmi

Wybierz siłownie zewnętrzne w pobliżu placu zabaw (siłownie zewnętrzne są często tak zlokalizowane). To dobry pomysł, gdy Twoje dzieci są większe i bawią się z rówieśnikami. Następnie możesz wykonać kilka ćwiczeń na zewnętrznej siłowni.

Kiedy jesteś mamą niemowlęcia, zamiast chodzić bez celu, wybierz konkretny kierunek - siłownię plenerową. Możesz postawić wózek obok urządzenia do ćwiczeń na świeżym powietrzu, dbając o swój komfort. Wystarczy kilka minut ćwiczeń dziennie, aby poprawić kondycję i samopoczucie.

Idąc za znanym powiedzeniem, stajemy się coraz bardziej świadomi, że sami jesteśmy kuźnią własnego losu. Rosnąca popularność trenerów osobistych w naszym społeczeństwie, wraz z rosnącymi kosztami utrzymania, sprawiła, że ​​coraz bardziej jesteśmy świadomi potrzeby mądrego planowania czasu.

Polecane: Czapraki Eskadron

Tagi: otyłość, aktywność fizyczna, zdrowa żywność,